ΕΠΙΤΡΕΨΤΕ ΜΑΣ ΝΑ  ΛΥΣΟΥΜΕ ΜΕΡΙΚΕΣ ΑΠΟΡΙΕΣ ΣΑΣ

     ΓΙΑ ΤΗΝ ΤΑΞΗ Pre-Junior

  Σε τι διαφέρει το πρόγραμμα της Pre-Junior από τις άλλες τάξεις;

Το μάθημα γίνεται μόνο προφορικά χωρίς γραπτή προετοιμασία στο σπίτι. Για τα μικρά παιδιά ο προφορικός λόγος αποτελεί εργαλείο για την επαφή τους με τη γλώσσα (μητρική ή ξένη). Μέσω του προφορικού λόγου τα παιδιά μαθαίνουν πράγματα και μαθαίνουν να επικοινωνούν.

Τα παιδιά πολύ μικρής ηλικίας δεν μαθαίνουν με το μυαλό όπως οι έφηβοι που έχουν αναπτύξει την ικανότητα για αναλυτικές και σύνθετες γνωσιακές διεργασίες. Μαθαίνουν μέσα από την πράξη και το παιγνίδι χρησιμοποιώντας τη γλώσσα (και δεν διδάσκονται κανόνες που την διέπουν). Χρησιμοποιώντας τη γλώσσα τα παιδιά καταλαβαίνουν πως λειτουργεί, επικεντρώνοντας την προσοχή τους στην προφορά των λέξεων, στη δομή και τον επιτονισμό των προτάσεων.

Ο σύγχρονος τρόπος διδασκαλίας μέσα σε ειδικά διαμορφωμένο ευχάριστο χώρο και με τη βοήθεια διαδραστικών πινάκων που διαθέτει το φροντιστήριό μας,είναι τα κατ΄ εξοχήν  μαθησιακά εργαλεία για την τάξη αυτή και για τη σωστότερη εφαρμογή όλων των νέων τρόπων εκμάθησης της ξένης γλώσσας σε μικρούς μαθητές.

             Τα παιδιά στην Α΄ δημοτικού που δεν ξέρουν ακόμα τη δική τους

       γλώσσα καλά, δεν θα μπερδευτούν αρχίζοντας να μαθαίνουν τη ξένη;

Όχι δεν θα μπερδευτούν. Υπάρχουν πολλές τεκμηριωμένες απόψεις πανεπιστημιακών ότι δεν θα μπερδευτούν - εάν βέβαια γίνει με σωστό και επαγγελματικό τρόπο- και ότι είναι παιδαγωγικά ορθό να ξεκινήσουν την εκμάθηση της ξένης γλώσσας σε τόσο μικρή ηλικία. Σε όλες σχεδόν τις Ευρωπαϊκές χώρες η ξένη γλώσσα εισάγεται στην εκπαίδευση όλο και νωρίτερα, και σε ορισμένες χώρες μάλιστα και από το νηπιαγωγείο.

             Μήπως «πάρει στραβά» την ξένη γλώσσα, ή κουραστεί;

Αντίθετα θα την αγαπήσει και θα τη συνδέσει με ευχάριστες εμπειρίες. Η διδασκαλία επικεντρώνεται στην εξατομικευμένη μάθηση μέσα από κατάλληλες για την ηλικία δραστηριότητες. Όλες οι δραστηριότητες κινούνται σε θεματικές κατηγορίες που ενδιαφέρουν τους μικρούς μαθητές και ενθουσιάζονται πάντα με αυτές.

Το μάθημα γίνεται επιστρατεύοντας εικόνες, τραγούδια, διάλογους, παραμύθια, παιχνίδια , ζωγραφική και συμμετοχή σε θεατρικές παραστάσεις, για να βοηθήσουν τους μικρούς μαθητές να αποκτήσουν θετική στάση απέναντι στην ξένη γλώσσα και κίνητρα για μάθηση.

      Γιατί να μην ξεκινήσει του χρόνου από την αρχή στην JuniorA ;

Τα παιδιά που πηγαίνουν στην Α΄ η στην Β΄ Δημοτικού τον επόμενο χρόνο γράφονται κανονικά στην Junior A΄ χωρίς προβλήματα προσαρμογής στη γλώσσα και στο διάβασμα και έχοντας μία πρώτη επαφή με τη γλώσσα που θα την έχουν ήδη αγαπήσει θα χαίρονται μαθαίνοντάς την  και δεν θα την έχουν δει σαν κάτι το δύσκολο και αναγκαστικό.

                             Γιατί δεν πρέπει να δυσπιστούμε ;

Το αρχικό κλίμα δυσπιστίας που υπήρχε στην Ελλάδα έχει εντελώς ανατραπεί μετά από την εφαρμογή των προγραμμάτων της εκμάθησης ξένων γλωσσών σε παιδιά Α’ δημοτικού, και είναι εντυπωσιακό ότι σχεδόν όλοι οι γονείς  που ανησυχούσαν  στην αρχή είναι τώρα ένθερμοι οπαδοί της εκμάθησης της ξένης γλώσσας σε αυτή την ηλικία, βλέποντας την επιτυχία που είχε στο δικό τους παιδί και την σχέση που έχει αναπτύξει το παιδί τους με την ξένη γλώσσα.

                                 Μήπως φοβηθεί το παιδί μου και

                    θελήσει να σταματήσει την ξένη γλώσσα ;

Τα χαμόγελα των μικρών μας μαθητών στο τέλος κάθε μαθήματος είναι η καλύτερη απάντηση σε αυτό.

Τα περισσότερα παιδιά θεωρούν τα Αγγλικά το καλύτερό τους μάθημα και ανυπομονούν πότε θα ξανάρθουν στο φροντιστήριο. Οι γονείς απορούν για το «πόσα Αγγλικά μαθαίνουν τα παιδιά τους και με πόση χαρά θέλουν να έρχονται για μάθημα».

Έχει αποδειχθεί ότι τα παιδιά που έχουν ξεκινήσει από Pre-Junior τάξη έχουν ΟΛΑ ΣΥΝΕΧΙΣΕΙ τα Αγγλικά τους και έχουν πάρει Διπλώματα  και κανένα δεν έχει σταματήσει την γλώσσα στη μέση.